Frederic Edwin Church Reprodukcje obrazów olejnych

Frederic Edwin Church

Artysta krajobrazu Frederic Edwin Church pochodził z zamożnej rodziny z Hartford w stanie Connecticut. W rzeczywistości był bezpośrednim potomkiem brytyjskiego pioniera purytańskiego Richarda Churcha, który wraz z Thomasem Hookerem odbył odkrywczą podróż po nieznanym terytorium Stanów Zjednoczonych. Również jego dziadek, Samuel Church, założył pierwszą fabrykę papieru w Stanach Zjednoczonych w Massachusetts. Fryderyk, syn Elizy i Józefa Church, urodził się w maju 1826 roku, a dzięki swojej stabilności finansowej mógł już od najmłodszych lat realizować swoją pasję do malarstwa. Mając zaledwie 18 lat, Church wiedział, jaka jest jego estetyka, i poszedł za najlepszym malarzem pejzażowym tamtych czasów, aby uczył go jako swojego nauczyciela, Thomasa Cole'a. Po kilku latach poświęcenia Church stał się najmłodszym artystą, który został stowarzyszonym z National Academy of Design. Church uczył się o sztuce w Catskills w stanie Nowy Jork, miejscu narodzin Hudson River School, grupy założonej przez Cole'a. Ruch ten rozpoczął się w połowie XIX wieku i pozostawał pod głębokim wpływem romantyzmu, co oznaczało, że często idealizowali oni swój sposób przedstawiania krajobrazów, podkreślając wspaniałe piękno przyrody. Artyści tego ruchu gromadzili się nie tylko na terenach wiejskich Catskills, ale także w górach Adirondack, White Mountains i Hudson River Valley. Cole zmarł przedwcześnie w 1848 roku, otwierając ruch na drugie pokolenie artystów, które składało się z jego najlepszych uczniów - w tym Church, Sanford Robinson Gifford i John Frederick Kensett. Trzej czołowi artyści drugiego pokolenia poświęcili wiele uwagi światłu portretowanych przez siebie pejzaży - tak zwanej luminizm. Wraz z innymi malarzami założyli słynne na całym świecie Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku. Dopiero na początku kariery artystycznej Churcha jego praca przypominała nauczycieli, a po pewnym czasie skupił się bardziej na realistycznym stylu, tworząc wiele źródeł światła. Artysta, podobnie jak Cole, był protestantem, co odnosiło się również do wczesnych prac. Church i jego rówieśnicy chcieli przedstawić nietknięte i niezamieszkałe pasterskie krajobrazy Ameryki Północnej, które szybko zostały zajęte przez cywilizację. W 1850 roku Church osiedlił się oficjalnie w Nowym Jorku i podążał swoją metodą wychodzenia na łono natury, aby szkicować piękne krajobrazy ołówkiem, pastelami i obrazami olejnymi, podczas gdy wracał do swojej pracowni, aby pomalować ostatnie dzieła sztuki w pomieszczeniach. W 1853 i 1857 r. amerykański artysta odbył dwie bardzo wpływowe wycieczki do egzotycznego miasta Quito w Ekwadorze. Tam stworzył wiele rysunków przedstawiających zagraniczne krajobrazy, które bardzo go zainspirowały do ​​późniejszego zakończenia dzieł sztuki, takich jak Andy w Ekwadorze, The Heart of the Andes i Cayambe. Większość jego obrazów została stworzona nie tylko dla sztuki, ale także dla nauki - ponieważ przedstawiał każdą roślinę i zwierzę jako precyzyjne studium naukowe, choć idealistyczne. Zanim wybuchła wojna domowa w Ameryce, Church zakończył pracę nad obrazem, który był również produkowany jako druk litograficzny do sprzedaży w imieniu rodzin żołnierzy, zatytułowany Nasz sztandar na niebie. Kościół zmarł w wieku 73 lat, w kwietniu 1900 roku. Tam stworzył wiele rysunków przedstawiających zagraniczne krajobrazy, które bardzo go zainspirowały do ​​późniejszego zakończenia dzieł sztuki, takich jak Andy w Ekwadorze, The Heart of the Andes i Cayambe. Większość jego obrazów została stworzona nie tylko dla sztuki, ale także dla nauki - ponieważ przedstawiał każdą roślinę i zwierzę jako precyzyjne studium naukowe, choć idealistyczne. Zanim wybuchła wojna domowa w Ameryce, Church zakończył pracę nad obrazem, który był również produkowany jako druk litograficzny do sprzedaży w imieniu rodzin żołnierzy, zatytułowany Nasz sztandar na niebie. Kościół zmarł w wieku 73 lat, w kwietniu 1900 roku. Tam stworzył wiele rysunków przedstawiających zagraniczne krajobrazy, które bardzo go zainspirowały do ​​późniejszego zakończenia dzieł sztuki, takich jak Andy w Ekwadorze, The Heart of the Andes i Cayambe. Większość jego obrazów została stworzona nie tylko dla sztuki, ale także dla nauki - ponieważ przedstawiał każdą roślinę i zwierzę jako precyzyjne studium naukowe, choć idealistyczne. Zanim wybuchła wojna domowa w Ameryce, Church zakończył pracę nad obrazem, który był również produkowany jako druk litograficzny do sprzedaży w imieniu rodzin żołnierzy, zatytułowany Nasz sztandar na niebie. Kościół zmarł w wieku 73 lat, w kwietniu 1900 roku. chociaż idealistyczne. Zanim wybuchła wojna domowa w Ameryce, Church zakończył pracę nad obrazem, który był również produkowany jako druk litograficzny do sprzedaży w imieniu rodzin żołnierzy, zatytułowany Nasz sztandar na niebie. Kościół zmarł w wieku 73 lat, w kwietniu 1900 roku. chociaż idealistyczne. Zanim wybuchła wojna domowa w Ameryce, Church zakończył pracę nad obrazem, który był również produkowany jako druk litograficzny do sprzedaży w imieniu rodzin żołnierzy, zatytułowany Nasz sztandar na niebie. Kościół zmarł w wieku 73 lat, w kwietniu 1900 roku.

Frederic Edwin Church

Aktywne filtry